Najczęściej zadawane pytania

Funkcjonowanie portalu

  1. Czy serwis jest w pełni darmowy?

    Tak, serwis jest całkowicie darmowy. Zarówno dodawanie ogłoszeń, zakładanie kont (osobistych i firmowych) jest bezpłatne.
    Ponadto nie rozsyłamy wiadomości SPAM o tematyce reklamowej niezwiązanej z serwisem, a także nie zamieszczamy reklam firm, które nie są Partnerami serwisu.

  2. Co wpływa na kolejność ogłoszeń na liście?

    Kolejność ogłoszeń zależy przede wszystkim od daty dodania ogłoszenia - najnowsze ogłoszenia umieszczone są najwyżej na liście.
    Drugim czynnikiem warunkującym pozycję ogłoszenia jest opcja promowania. Ogłoszenia promowane są umieszczane w pierwszej kolejności na liście i posortowane podobnie jak pozostałe - malejąco według daty dodania.
    Ogłoszenia promowane na stronie głównej pojawiają się w kolejności losowej. Ponadto jeśli liczba ogłoszeń promowanych jest mniejsza od dostępnej liczby na stronie głównej, to na liście pojawiają się również losowo ogłoszenia nieoznaczone jako promowane.

  3. Jak zadać pytanie dotyczące konkretnego ogłoszenia?

    Aby zadać pytanie dotyczące konkretnego ogłoszenia należy skorzystać z danych kontaktowych umieszczonych na dole strony z tym ogłoszeniem.

  4. Jak działa schowek?

    Schowek to specjalne miejsce, które pozwala na dodanie maksymalnie 12 ogłoszeń w celu późniejszego przejrzenia lub porównania kilku ofert. W przypadku przekroczenia limitu - nowe ogłoszenia usuwają starsze, zaczynają od najstarszych.
    Ogłoszenia dodane do schowka przechowywane są do końca trwania sesji, czyli do momentu wyłączenia przeglądarki internetowej. Oczywiście w każdym momencie istnieje możliwość usunięcia ogłoszenia ze schowka.

  5. Dlaczego lista miejscowości jest pusta?

    W celu wybrania miejscowości należy najpierw wybrać województwo, aby pobrać listę miejscowości dla tego województwa.
    Następnie należy wpisać minimum trzy znaki, aby pojawiła się lista wszystkich odpowiadających miejscowości

Konta użytkowników

  1. Co zrobić, gdy wiadomość e‑mail nie dotarła?

    W pierwszym kroku należy sprawdzić folder SPAM w skrzynce odbiorczej. Dla kont pocztowych na WP lub O2 należy również sprawdzić folder o nazwie "Inne".
    W większości przypadków powyższe działanie rozwiązuje problem. W przeciwnym wypadku należy skontaktować się z serwisem korzystając z adresu e‑mail lub formularza kontaktowego i przedstawić zaistniałą sytuację.

  2. Co zrobić, gdy nie mogę się zalogować?

    Należy zacząć od sprawdzenia poprawności wpisywanych danych, zwłaszcza pod kątem użycia spacji lub wciśniętego klawisza caps lock. W przypadku stosowania automatycznych podpowiedzi warto dane uzupełnić ręcznie.
    Jeśli nadal występuje problem z zalogowaniem należy zmienić hasło klikając w "Zapomniałeś hasła?" lub w link.

  3. Jak mogę usunąć konto?

    W celu usunięcia swojego konta należy usunąć wszystkie swoje ogłoszenia, a następnie wysłać do nas wiadomość z prośbą o usunięcie konta. Wiadomość ta musi zostać wysłana z adresu e‑mail podanego podczas rejestracji, w celu potwierdzenia tożsamości. Proszę nie używać w tym celu formularza kontaktowego, ponieważ nie identyfikuje on osoby, która wysyła wiadomość.

Ogłoszenia

  1. Jak dodać ogłoszenie?

    W celu dodania nowego ogłoszenia należy w pierwszej kolejności się zalogować (a wcześniej zarejestrować). Następnie należy wybrać z menu "Moje konto" / "Dodaj ogłoszenie" i wybrać jeden rodzaj nieruchomości: dom, mieszkanie, działka, lokal, obiekt.
    Proces dodania ogłoszenia zawiera się w trzech krokach: dodanie informacji, dodanie zdjęć, zatwierdzenie podglądu.
    Na początku pojawi się formularz ogłoszenia z polami zarówno wymaganymi (oznaczonymi gwiazdką) oraz opcjonalnymi. Wypełniony formularz jest następnie walidowany w celu określenia poprawności i odpowiednio zwraca informację o błędach lub wyświetla krok drugi.
    Dodanie zdjęć to proces dodania zdjęć poprzez kliknięcie w przycisk lub metodą Drag&Drop (przeciągając plik ze zdjęciem bezpośrednio na odpowiedni fragment strony).
    Ostatni etap to wyświetlenie podglądu ogłoszenia, który umożliwia cofnięcie się i poprawienie zmian lub akceptację i dodanie ogłoszenia.
    Ogłoszenie może się pojawić od razu w systemi lub maksymalnie do 5 minut.

  2. Jakie i jak dużo zdjęć mogę dodać?

    Do jednego ogłoszenia można dodać maksymalnie 6 zdjęć, z czego wymagane jest dodanie minimum jednego.
    Zaleca się zamieszczanie zdjęć w orientacji poziomej, ze wzglęgu na sposób generowania miniaturek na listach i na stronie głównej.

  3. Dlaczego powinienem podać dokładny adres?

    Adres służy nam do precyzyjnego określenia lokalizacji, a co za tym idzie również poprawnego podglądu okolicy nieruchomości.
    W ten sposób Użytkownicy mają przybliżony podgląd okolicy i lokalizacji.

  4. Jak usunąć ogłoszenie?

    Aby usunąć ogłoszenie należy się zalogować, wybrać z menu "Moje konto" / "Zarządzaj ogłoszeniami". W prawym górnym rogu każdego dodanego ogłoszenia znajduje się przycisk umożliwiający jego usunięcie. Przeglądarka dla pewności wyświetli komunikat, aby potwierdzić ogłoszenie, po jego zatwierdzeniu ogłoszenie oraz wszystkie powiązane z nim dane zostaną usunięte.
    Przeglądarka Google nadal może wyświetlać ogłoszenie w wynikach wyszukiwania, jako, że odświeżenie zajmuje minimum 24 godziny, ale po kliknięciu w link zamiast ogłoszenia pojawia się stosowny komunikat.

  5. Czy istnieje możliwość automatycznego importu ogłoszeń?

    Zarejestrowanym Użytkownikom naszego serwisu udostępniamy możliwość uruchomienia usługi automatycznego eksportu ogłoszeń z oprogramowania, którego używają w swoim biurze.
    Usługa polega na automatycznej wysyłce ofert nieruchomości do naszego serwisu z programu do obsługi biur nieruchomości.

    Więcej na ten temat, a także lista dostępnych programów znajduje się na stronie eksport ofert na portal.

  6. Dlaczego data aktualizacji ogłoszenia jest starsza od daty dodania ogłoszenia?

    Część z ogłoszeń jest automatycznie importowana z oprogramowania biur nieruchomości.
    Data dodania jest w tym przypadku datą importu do serwisu, natomiast data aktualizacji - datą aktualizacji oferty w programie przez biuro nieruchomości.

Wyszukiwarka

  1. Dlaczego lista miejscowości jest pusta?

    W celu wybrania miejscowości należy najpierw wybrać województwo, aby pobrać listę dostępnych miejscowości dla tego województwa.

  2. Dlaczego interesująca mnie miejscowość nie znajduje się na liście do wyboru?

    Po wybraniu województwa, pobierana jest lista miejscowości z danego województwa, które posiadają minimum jedno ogłoszenie.
    Brak interesującej miejscowości jest jednoznaczny z brakiem ogłoszeń dla tej miejscowości.